In één klik opnieuw bestellen? Het kan op Synofit.nl

In één klik opnieuw bestellen bij Synofit

Als u steeds hetzelfde product bij ons bestelt, dan kan het makkelijk zijn als dat in enkele klikken opnieuw besteld kan worden. Vooral met de verpakkingen van 120 Synofit Premium Capsules en de 200 ml Synofit Premium Vloeibaar, die vaak langdurig worden gebruikt voor de onderhoudsdosering, is dit nog wel eens het geval. Enkele klanten verzochten ons daarom of dat misschien gemakkelijker gemaakt kon worden. Dat verzoek hebben onze technische jongens uitgewerkt, en… het werkt fantastisch!

Hoe doe ik dit dan?

Als u recent een bestelling heeft geplaatst, dan kunt u die terugvinden onder het tabje ‘Uw account’ in het linker menu van deze website. (Indien van toepassing moet u dan eerst even inloggen.) Wanneer u naar beneden scrollt, ziet u uw laatste bestellingen staan.
Service-Synofit-opnieuw-bestellen
Onder het kopje ‘Datum’ ziet u een link ‘Opnieuw bestellen’ staan. Wanneer u daar op klikt, gaat u direct naar de controlestap van het bestellen: u hoeft dan alleen even te kijken of uw adres en de betaalmethode gelijk zijn gebleven. De eventuele laatst gebruikte vouchercodes en opmerkingen worden door het systeem onthouden, dat kunt u bij deze controlestap ook allemaal nalopen. Let op: de afleverdatum staat nu automatisch op ‘Zo snel mogelijk’.

Service-Synofit-opnieuw-bestellen-checkout
U hoeft nu alleen nog op ‘Afrekenen’ te klikken om de bestelling van de laatste keer te herhalen.
Wilt u toch iets wijzigen? Gebruik dan de linker knop ‘Wijzig bestelling’ en u kunt de betreffende elementen naar wens aanpassen.

Of nog op een andere manier…

U kunt ook een recente bestelbevestiging, die u per e-mail ontvangen heeft, openen.
Service-Synofit-opnieuw-bestellen-vanuit-bestelbevestiging
Wanneer u onderaan kijkt, ziet u daar staan: Tip: u kunt met één klik deze order opnieuw bestellen. Als u op die link in de bestelbevestiging klikt, komt u óók in de controlestap terecht van onze webshop. Alles werkt hierbij hetzelfde als hetgeen in de vorige alinea vermeld is. Deze “Opnieuw bestellen”-link staat niet alleen in de bestelbevestiging maar ook in de “In behandeling”-bevestiging en “Verzonden”-bevestiging.

Met deze nieuwe functionaliteit hopen we het u weer een beetje gemakkelijker te hebben gemaakt om bij Synofit.nl uw (herhaal)bestelling te plaatsen. Heeft u ook een tip of opmerking hoe we onze website kunnen verbeteren? We vernemen het graag van u.