mijlpaal ekomi reviews synofitVia eKomi verzamelen we al geruime tijd reviews en beoordelingen voor de Synofit webwinkel. Dit geeft u als klant de gelegenheid om ons tips of complimenten te geven. En voor ons als webwinkel is dit weer leerzaam: Doen we het wel goed genoeg? Zijn er nog dingen onduidelijk? Wat kan beter?

Vier sterren

We hebben tot nu toe altijd gemiddeld ruim meer dan 4 sterren van u gekregen. Dat is ongeveer gelijk aan een rapportcijfer van een 8,8. Bedankt daarvoor! Wij zijn blij dat u tevreden bent over onze service.
Is er toch eens iets onduidelijk of gaat er iets mis? Neemt u dan alstublieft altijd contact op met ons. We zullen er te allen tijde alles aan doen om van u een tevreden klant te maken.

Wat doen we met uw feedback?

Zo hebben we via de reviews de volgende tips gekregen waarmee we in 2016 aan de slag gaan:

  • Maak een mobielvriendelijke website, zodat de website ook prettig leesbaar en te gebruiken is op tablets en smartphones.
  • Maak een mogelijkheid om de bestelling op een andere dag af te leveren.
    Normaal gesproken ontvangt u van ons de bestelling zo spoedig mogelijk, maar het komt voor dat u er de volgende werkdag bijvoorbeeld niet bent. We gaan in 2016 aan de slag om het mogelijk te maken dat u uw bestelling op een datum naar keuze kunt laten afleveren.

U ziet dat we uw tips serieus nemen. Heeft u nog andere tips, dan heeft het dus zeker zin om dat aan ons door te geven!

Ten slotte

We naderen het einde van Anno Domini 2015. We naderen de 1000 reviews voor onze webwinkel. Beide zijn weer nieuwe mijlpalen voor ons als bedrijf. Dat betekent dat het goed is om terug te kijken. Maar ook om vooruit te zien naar 2016. Het team van Synofit hoopt ook in het nieuwe jaar weer full-time voor u klaar te staan. We wensen u van harte een gezond en soepel 2016 toe!

Hartelijke groet van het Synofit-team

Hartelijke groet van het Synofit-team